Eetdagboek,  what I eat in a....

Het killerbody dieet

Voor de serie Die eet niet, volg ik drie dagen lang het killer body dieet van Faya Lourens. Voor degene die bekend zijn met dit dieet, nee het is inderdaad niet vegan. Ik ga kijken in hoeverre ik dit dieet kan veganizen.

Het typisch sport dieet

Het is een typisch sport dieet, dat betekend veel kipfilet, kwark en ei. Want ja als sporter moet je natuurlijk wel goed aan je eiwitten komen. Als je benieuwd bent hoe een vegan aan zijn eiwitten komt, dan moet je zeker deze video kijken! Want zelfs met de vegan versie van dit dieet had ik een enorm eiwit overshot!!

Zo saai!!

Het dieet vond ik vooral heel eentonig en daarom ook heel saai! Nu at ik het maar 3 dagen maar ik moet er niet aan denken dit 12 weken te eten!! Ik denk dat ik dan helemaal gek zal worden en geen eiwitten meer kon zien (grapje je hebt ze natuurlijk gewoon nog steeds nodig) Nee geef me dan maar het dieet van eet als een expert. Misschien scheelde het dat dat niet echt een dieet was…. Maar ik vond dat stukken beter dan dit.

Sport dieet vs afval dieet

Ik volgde overigens het sportdieet van faya. In haar boek heeft ze namelijk 2 opties staan: Het dieet om af te vallen en het sportdieet. Het sportdieet bevat duidelijk meer calorieën dan het dieet om af te vallen. Ik moet zeggen dat ik nogal verbaasd was dat het sportdieet daadwerkelijk zo’n 2100 calorieën bevat. Ik had na alle heisa die over het killerbody dieet is geweest, gedacht dat het maar weinig calorieën zouden zijn.

Raad ik dit dieet aan? Tja dat hangt er vanaf. Als je 12 weken lang eenzijdig wil eten wel ja! Maar ik mistte de kruiden, het fruit en toch ook wel de groentes, die ik er nu wel had ingegooid! Ik haal mijn voedingsstoffen dan ook liever uit die producten dan wat ik nu moest eten….

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *