Eetdagboek,  what I eat in a....

Mijn vegan eetdagboek om aan te komen in spier (bulken)

Mijn vegan eetdagboek om aan te komen in spier (bulken). Jaja ik ben een echte fitgirl en dus gebruik ik echte fitgirl termen zoals bulken en cutten.

Bulken:

Bulken is een mooier en stoerder woord voor aankomen. Alleen mensen die aankomen, komen dat meestal in vet. Bij bulken is het de bedoeling dat je niet in vet maar in spier aankomt. Hoewel je meer mag eten dan tijdens het cutten of gewoon wanneer je op gewicht wilt blijven, is het niet de bedoeling dat je gaat bunkeren. Je mag dan wel meer calorieën. Maar ook hier geld: Als je meer eet dan je verbruikt kom je aan en niet alleen in spier. Vandaar dat ik het tijdens mijn bulken toch zo gezond mogelijk probeer te houden.

Cruesli:

Een van mijn lievelings ontbijtjes is tegenwoordig vegan yoghurt met crusli of havermout. Wel de suikervrije versie. Had je mij dit verteld toen ik 20 was, dan had ik je vierkant uitgelachen. Ik was toen der tijd nog helemaal niet bezig met voeding en fitness. Uitgaan en feesten was hoger op mijn prioriteitenlijstje, en tussen de bedrijven door studeerde ik ook nog. Maar nadenken over eten kwam pas vanaf mijn 22ste. En sinds 2 jaar eet ik zeer bewust. Vandaar dat ik het ook zo leuk vind om jullie hierin mee te nemen.

Vroeger was het een boterham met hagelslag als ontbijt en een broodje brie als lunch, en tegenwoordig zit ik aan de havermout en salades. Ik probeer steeds weer nieuwe recepten uit en vind het dan ook leuk om dit aan jullie te laten zien. Veel groente en fruit, maar ook zo nu en dan een ongezonde snack zullen dan ook te zien zijn in mijn videos.