weekvlog

Tweede maand personal body plan

Tweede maand personal body plan, de weken vliegen voorbij en zodoende heb ik er alweer een maand personal body plan opzitten. Ook dit keer was het een maand met zowel ups als downs. Kijk hier eerst deel 1, mocht je deze nog niet hebben gezien.

Sterker worden:

Het is een maand waarin ik zeker merkte dat ik sterker werd, en dat ik merkte dat het eten van voldoende calorieën zo belangrijk is! Als je te weinig eet kunnen je spieren zich niet goed herstellen en dus wordt je niet sterker. Ik ben met veel oefeningen heel lang blijven hangen op een aantal kilo, en kwam nooit vooruit. Ik ging steeds minder eten en kreeg daardoor vreetbuien. Sinds personal body plan ben ik positiever naar mijn eigen lichaam gaan kijken.

Zandvoortrun:

Naast krachttraining doe ik ook nog steeds aan hardlopen en dus deed ik deze maand de zandvoortrun. Voor mij was dit de eerste keer dat ik zoveel rende, namelijk 12 kilometer. Mijn doel is om ooit een halve marathon te lopen en dus moet ik langzaam de kilometers opschroeven. Hoe de run mij af ging vertel ik in deze video!

In de video vertel ik je niet alleen mijn ups en downs, maar ik laat je ook zien wat ik eet. Want ook daar leer ik nu veel over tijdens personal body plan. Ik wordt me steeds bewuster van de voedingswaarde van producten en daarom eet ik dus ook bewuster. En ja ook bewust minder gezond. Want ook dat moet kunnen. Balans is de key, al moet ik zeggen dat ik het nog lastig vind om deze te hebben. Wel hoop ik die te vinden tijdens dit proces.